30 Kasım 2017 Perşembe

Bee Beauty Peel Off GOLD MASK ( Soyulabilen Altın Maske )


Selam kızlarcım,

Yine bir gün #Gratis teyim ✌😂

Bee Beauty ürünlerinden memnun olan ben maskelerini görür görmez “aaa neden bende yok” dedim ve tabi ki alışveriş sepetine attım. Ne yapalım Allahta beni yeni maskeler deneyim sizlerle paylaşayım diye yaratmış…💖



🌧 Bir kere ürün oldukça uygun fiyatlı
🌧 Devasa boyutta bence (150 ml) maaile kullanıma uygun.



🌧 Birde çok güzel sürülüyor.Sürerken donma yapıp oraya buraya bulaşan cinsten tabisi değil.
🌧 Birde şey ambalajında ejderha kanı ağacı özü yazıyor ki , “demek ejderya kanı” , “benim niden ejderyalı maskem yok” pat sepete. Şaka şaka ejderha kanı ağacı ne yapar bilen yorumda açıklasın lütfen =) Kafeini görünce aldım sıkılaştırıcı etkisiyle meşhur o nedenle aldım.



😲UYGULAMA 😲
Temizlenmiş cildime ne ince , ne de kalın kıvamında ve dozajında sürdüm demek isterdim ama fotoğrafa bakınca facianın everesti olduğunu görebilirsiniz. Neyse efendim beklemeye başladım biraz geç kuruyor. Dozajında sürülen yerler nitekim daha hızlı kurudu. Bence maske genel anlamda geç kuruyor. O yüzden akşam dizi izlerken sürün derim.



Kuruduktan sonra ağrısız acısız soyduğum tek maskedir kendileri bu nedenle , kılmış , tüymüş çekme sorunu pek olmuyor. Canlı yayında öyle güzel soyuldu ki anlatamam bu nedenle siyah nokta temizleme vb özellikte aramayın!

Cildi bir aydınlattı, bir gerginleştirdi.

Ben genel olarak memnun kaldım sevdim indirimde zaten yarı fiyatına almıştım =)
Kullanılır mı kesinlikle =)

Böyleyken böyle güzel bak kendine 💖🌈



Hiç yorum yok: