26 Ağustos 2017 Cumartesi

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Mat Ruj 6 lı


Selam beybiler,

Bayram şekerleri evinize geliyor 🙌

Ruj sürmeyi çok sevmekle birlikte , gün içerisinde yenilemek pek benim tarzım değil. Yiyeyim içeyim. Ama rujum bozulmasın! Günlük yaşam koşturmacasında makyaj tazelemek asla bana göre değil çünkü asla aklıma gelmiyor. Mesela gün içinde rimel yenileyen, pudralayan , dakika başı ruj süren hatunlar var ki saygı duyuyorum ama uygulayamıyorum. 



✔Bu nedenle bu minnoşlar tam bana göre istediğin rengi çantaya at taşı 1,2 mL olduğu için sığdı sığmadı ağırlık yaptı derdi yok. Cebinde bile gezdirebilirsin.
ℹRujlar adındanda anlaşılacağı üzere mat. Bu nedenle kuru dudaklar aman dikkat dudaklarınızı nemlendirip fazlasını peçete ile aldıktan sonra uygulamanızı öneririm.
📣Rujlar likit yani akışkan yapıda kolay uygulanıyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor. Sürdükten sonra orada donmuş bir görünüm yaratıyor.
İçinde nane ve mentol var kesinlikle ve bence bir tık dolgunlaştırmada görüyoruz dudakta. Nane sevmem mentol sevmem kokusuna tahammül edemem diyorsan bu sana cıs şekerim uzak dur derim.
⚠️Uzun süre kalıyor ve nereye gitsem rujum soruluyor çünkü başka hatunlar 3-5 kere rujunu yenilerken bende tık yok öyle bir dağılmamazlık. Amma velakin üst üste uygulamaya müsait değil hemen çatlama ve dağılma yapıyor günde tek doz kullanmalık.



🎵🎶Nasıl Sürüyorum :🎵🎶
Ben her gece ve sabah dişlerimi fırçalar, ardından dudaklarımı fırçalarım. Üzerinede dudak balmımı (dudak koruyucu) sürer nemlenmesini beklerim. Makyajımı yaparım en son aşamada iş ruju sürmeye geldiğinde dudaklarıma peçete ile bir-iki tampon hareket yapar ve fazla nemlendiriciden arındırırım. Ardından dudak kalemi ile sınırları belirler rujumu uygularım.💗 İŞTE SİZE BİR PÜF NOKTA BU RUJU SÜRDÜKTEN SONRA ASLA AMA ASLA DUDAKLARINIZI BİRBİRİNE SÜRMEYİN , EĞMEYİN, BÜKMEYİN BİR KAÇ SANİYE MİMİKSİZ KURUMASINI BEKLEYİN!!!💗
👄Sonrası öpülesi muhteşem dudaklar 💋
Ben bayram öncesi Gratisten %40-%50 öyle bir indirimle almıştım. Şeker bayramında ama şu an büyük boyları varmış küçük boyları sayılamıyormuş 🤔 o nedenle sizin için swatchladım. Beğendiğiniz rengi seçip alabilirsiniz =)



Bu arada dudaklarımdaki rujun sırrınıda öğrendiğinize göre kendinize cici bakın =)

Hiç yorum yok: