28 Ağustos 2017 Pazartesi

😍THE BALM BEACH FAR PALETİ😍



Selam güzeller ,

Evet yazın en çok aranan , beğenilen far paletini ben de yorumlamasam olmazdı tabi…



Öncelikle Renkler Yaz rengi gibi görünsede 4 mevsim göz makyajına uygun. Açıklı ,koyulu, mat olsun , sedef olsun ruh halinize , giyim tarzınıza ,gezdiğiniz gittiğiniz yerlere göre uyum sağlayacak bir palet sizlerle…



Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi doreler, kızıllar, kahveler, hele bir buff rengi var ki bayıldım renge =)

Bence diğer the balm farlarının kalitesinin birkaç tık üstünde bir ürün çünkü tozutma yok denecek kadar az hele ki sedefli renkleri kremsi yapıda ve pigmentasyonu muhteşem.

Ben bütün renkleri fırça ile uygulamanızdan yanayım çünkü fırçasız bence istenen tonu ve pigmentasyonu vermiyor. Hemde fırça ile uygulanınca far sıkışmamış ve taşlaşmamış oluyor.




Fiyatı normal zamanda 120 tl ki oldukça baba bir rakam ama %40 indirim ile 70 tl’ye GRATİSTEN aldım.

Benim favori renklerim;
▶️ Bodacious : Tam katlanma bölgesine uygulamalık turuncumsu kahvelerden hani bir ara elçin sangu makyajı modaydı oradaki rengi andırdı bana ama kademeli uygulayın çünkü yoğun pigmentasyonu var.
▶️ Buff : Kesinlikle göz kapağında geçiş yaparken kullanmalık bir renk. Ama fırça ile uygulayın ve kesinlikle altına far bazı sürün.
▶️ Built : O ne muhteşem sedefli yumuşak bir dore renktir. Kahve tonlu makyajlar için ideal. Olmazsa olmaz!
▶️ Brainiac : Metalik yapılı bir kızıl pembe oldukça sevilesi bir renk.
Hem Florasan lamba altında hemde gün ışığında renkleri görmenizi istediğim için detaylı olarak swatchladım.




Bakalım sizin renkleriniz hangileri olacak  yorum bırakmayı unutmayın ✌🤗

Güzel ve Bakımlı günler beybiler , leydiler…

Hiç yorum yok: