17 Ağustos 2017 Perşembe

Sephora Pearl Sleeping Mask (Sedef Yüz Maskesi)


Selam kızlarcım,

Yine bir gün maske çekmecemi karıştırıyorum pembiş, tatlış minnak bir kutu gözüme çarptı. Nedir ne değildir derken yüzümde buldu kendisini.


Ocak ayında istanbula toplantı için gittiğimde aldığım bir maske olur kendileri…

Bakalım neymiş özellikleri ?

Ürün 8 ml
Jel maske formunda ve cilt tarafından kolay emiliyor.
İçerisinde sedef bulunuyor.
Maskenin işlevi ciltteki renk tonu farklılıklarını azaltmak ve cildin ışıltısını artırmak
Küçük gibi görünsede içerisinden 2-3 kullanımlık maske çıkıyor. Kapağını bir kere açınca kapatamıyorsunuz ama ben bantaladım 🤗





Yıkayıp temizlediğim , kuruladığım cildime ince bir tabaka halinde uyguladım ve yıkamadan direk uykuya geçtim.
Yüz, boyun ve en önemlisi göz çevresine uygulanabiliyor.
Jel yapıda olduğu için cilt tarafından hemen emiliyor ve cilt hemen ışıldamaya başlıyor.



Sabah uyandığınızda canlı ışıl ışıl yenilenmiş bir cilt görüyorsunuz.
Cildimde renk farklılıkları olmadığı için o konuda net bir yorum yapamıyorum ama cildi beslemesi ışıldaması, aydinlanmasi açısından sevdim.
Fiyatı net hatırlamıyorum 14-15 tl olabilir =)
Ürünü Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

Kolay gelsin beybiler, leydiler … Güzel ve Bakımlı günler…

Hiç yorum yok: