13 Ağustos 2017 Pazar

Himalaya Badem ve Salatalık Özlü Peel off Maske


Yorumcu bacı geldi güzellerim ,

Uzun zamandır severek kullandığım ama sizlerle yeni paylaştığım bir güzellik sırrını yorumluyorum bugün 😎




🌸Ürünün vaad ettikleri ve gözlemlerim 🌸

🎈 Gözenekleri açar (S.T der ki ; siyah nokta ve gözeneklerin içindeki yağların bir miktar çıkmasına yardımcı oluyor )
🎈 Lekeleri soyar (S.T der ki ; ölü derileri kaldırabiliyor. Bu sayede cilt renginiz açılabiliyor )
🎈 Sağlıklı, sıkı ve parlak bir cilt sağlıyor
🎈 Canlandırıcı etkisi var (S.T der ki ;böyle  deselerde bence bir miktar matlaştırıyor. )
🎈Ürün 75 ml
🎈Ürünü gratislerde bulabilirsiniz.
🎈Bitkisel kaynaklı olduğu için daha bir severek kullanıyorum
🎈Ürün peel off yani soyulabilen bir maske . Bu maskeleri temiz yüzde sorunlu gördüğünüz kısımlara (göz üstü veya göz altı , dudak üstü, kaşlarınızdan ve saçlarınızdan olabildiğince uzak tutun, yüzünüzde kıllar varsa o kısımlara uygulamayın çünkü kıllarınızı çeker.)
🎈Maskeyi haftada bir veya iki defa temizlenmiş ve kurulanmış cildinize uygulayın. Özellikle gözenekli , siyah noktalı ve lekeli kısımlara ince bir tabaka halinde uygulayın.Ardından 15-20 dakika kurumasını bekleyin ve yuzunuzde yukarıdan aşağıya  doğru nazikce çekin. Burun bölgesinde ise aşağıdan yukarı doğru çekiyorum 💓böylece tek tük olan kıllarıda çekiyor.
🎈Uygulama sonrası tonikleyin ve kremleyin 💓💖




💕 Badem, cildinizi besler ve yumuşatır.
💕 Salatalık, yüz derinize renk verir ve ferahlatıcı bir etkisi vardır.
💕 Ananas, kirleri ve ölü hücreleri giderir ve ölü hücreleri sıkılaştırır.
💕 Amla (Bektaşi üzümü), temizleyici ve anti-oksidan özelliklere sahiptir.




Kısaca ben çok severek ve beğenerek kullanıyorum💓💖 siyah noktalarda güzel etkileri olduğunu düşünüyorum 💓

Bayram indiriminde alın ve kullanin güzellerim...

Kolay gelsin beybiler, leydiler … Güzel ve Bakımlı günler…

Hiç yorum yok: