25 Ağustos 2017 Cuma

REMOVE RETOUCH PEN YÜZ BÖLGESİ SİR AĞDA KALEMİ 🌸


Selam kızlarcım,

Ah şu kadınlar kadınlar, manikürü, pedikürü, makyajı, cilt bakımı ve tabiî ki ağdası …
Güzel olacağız diye ne çektik be annem =)
Son zamanlarda sıklıkla  reklamlarda gördüğünüz kafanızda acaba mı ? denesem mi? Dediğiniz bir ürünü sizler için deneyimledim…



Aslında ürüne karşı oldukça ön yargılı olarak aldım. Çünkü ısıtılmadan kullanılan ağdaların pek bir işe yarar olduğunu düşünmüyordum. Ama bugün canlı yayında facebook grubumda takipçilerim ile birlikte denedim. Şimdi sonuçları kelimelere dökme vaktidir.



Setin içinden ;
🌸4ml sir ağda bulunan ağda kalemi,
🌸20 adet küçük ağda bezi,
🌸2 adet ağda sonrası temizleme mendili ve kullanım talimatı çıkıyor.

Kaş, çene ve dudak bölgesinde kullanıma uygun.



Açıldıktan sonra 12 ay kadar raf ömrü var.

Bu ürünü acil durumda kullan çık yapacak kişiler için çok uygun buldum ısıtma , spatula ile sür , ağda bezi kes vb derdi yok. Her şey kullanıma hazır halde elinizin altında.

Nasıl Uyguladım ?

❤Öncelikle yüzümü temizleme köpüğüm ile bir güzel köpürttüm , yıkadım ve kuruladım. Uygulama yapılacak bölgenin ter temiz ve kremden arındırılmış olması oldukça önemli.
❤Ağdanızı altındaki beyaz kısmı saat yönünde yavaş yavaş çevirerek, ağdanın kalemin ucuna gelmesini sağlıyoruz. Çok hızlı çevirirseniz fazla akıtmış oluyorsunuz. Ürünün içi hava dolu çevirdikçe anlıyorsunuz =)
❤Ağdayı kalemin ince ağız kısmı yardımıyla kıllarınızın çıkış yönünün tersine sürüyorsunuz.Ben oldukça bol uyguladım =) Ardından bezi yapıştırdım ve elimle birkaç saniye ısıtıp kılların çıkış yönünün tersine çektim ve oldukça güzel bir şekilde temizledi.
Benden size tavsiye ağdayı ince bir yapıda yaymanız ve bez ile güzelce temizlemeniz. Ağda hemen bezde katılaşmadığı için ben boş kısımlara tekrar o ağdalı bezi uyguladığımda diğer bölgedeki kılları bile aldı ki bu benim çok hoşuma gitti az miktar ağda ile bir çok bölgeyi almanız mümkün aslında.
❤Bu arada keşke içindeki mendilden birkaç adet daha fazla koysalar, diğer ağda temizleme mendili gibi değiller zeytinyağı kokuyordu ve çok güzel temizliyordu ama bence fazla yağlıydı ben o mendille tüm vücudumu silebilirdim.
❤Ben ağda sonrası ip ile geçme alışkanlığına sahibim ipe hiçbirşey gelmedi çünkü tüm kıllarımı almıştı.
Yüzünüzün hangi kısımlarına uygulama yapacağınıza göre uygulama sayısı değişir. Sadece bıyıksa 10 kullanım rahat gider.



Sonuç olarak çok sevdim. Ben rossmanndan indirimde aldım. Sizde gratis , rossman, watsons, makro market vb yerlerde rahatlıkla bulabilirsiniz.


Kılsız tüysüz günler beybiler, leydiler … Güzel ve Bakımlı günler…

Hiç yorum yok: