4 Aralık 2015 Cuma

GÖZ ALTI MORLUKLARI VE GÖZENEKLER İÇİN IŞILTI VEREN ANANAS MASKESİ =)



Selam kızlarcım,

Ne zamandır yazışamıyoruz , herhalde böyle karlı havalar beni oldukça depresif ve isteksiz bir hale sokuyor. Kolumu kaldırasım bile gelmiyor ama gel gör ki cildime kıyamıyor bakım şart deyip dürtüyorum alttan alttan ileri ki yaşlar da estetiğe ihtiyaç duymak istiyorsak zamanında müdahale ile cildi canlandıralım di mi ama ?

Bugün hazırlayacağımız maskemizin baş kahramanı ANANAS o bir candır , o bir selülit savar , yağ yakandır diyerek söz girişeyim ve kilo vermek isteyen güzellerin yemesini önereyim. Daha sonra bu güzel meyveyi maskemiz de kullanarak A ve C vitamini bakımından cildimizi zenginleştirip ışıltı ve sıkı bir cilt sağlayalım, ardından bal ile nemlendirelim, buğday yağı ile kırışıklıklara savaş açalım =)

Malzemeler

2 tatlı kaşığı Ananas
1 tatlı kaşığı Bal
10 damla buğday yağı



Hazırlanışı :

Ananası öncelikle rendeleyip 2 tatlı kaşığı kadar bir cam kaba aldım üzerine bal ve buğday yağını ekledim ve özdeşleşene kadar karıştırdım.
Yüzümü yıkadım kuruladım . Ardından maskemi göz çevremde dahil olmak üzere tüm yüzüme dekolte bölgem ve boynumda dahil olmak üzere uygulayıp 15 beklettim. Ilık su ile yüzümü yıkayıp ardından tonikledim. Ardından yüz ve göz kremimi uyguladım ve bu yazıyı yazdım =) Daha canlı , daha parlak ve temiz bir cilt aynadan bana gülümsüyor.  Haftada 1 uygulamanız yeterlidir ...

DİPNOT : Ananası migros, makromarket vb yerlerde 3 tl gibi uygun bir fiyata bulabilirsiniz =)

Güzel ve bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: