30 Aralık 2015 Çarşamba

Cicileri (Göğüsleri/ ikizleri/memişleri / emcek / dahada ileri gidip Olsen ikizleride diyebiliriz :P ) Büyütme, Dolgunlaştırma ve Diklestirme operasyonu 2:


Tak Tak ben geldim ;) Selam kızlarcım naber nasıl gidiyor ? Ben bomba gibiyim , benim gibi gececiler bilirler cicileri kontür tekniğiyle büyümeyi paylaşmış altına birsürü gece konuşması yapmış ve onları imha etmiştim malum kötü niyetliler şakayı kaka yapmasın diye. Bu grupta gece geyiklerimiz ayrı bir güzel ama o gece bir kez daha anladım ki cicilerin büyükse daha kadın ve daha dişi göründüğün fikri bizim hatunların kafasına yer etmiş dedim tamam sıkıntı yok bende ;)

Evet hadi buyutelim öncelikle memislerini büyütmek için tonlarca para dökmene gerek yok 8 tlye bu işi halledersin ;) Muhtaç olduğun ekipman en yakın aktarda mevcuttur ;)

Operasyon malzemeleri :

Şerbetçi otu
Çörek otu yağı
Turşu kavanozu



Hazırlanışı :

Turşu kavanozu evet cam kavanoza dök 20 ml Çörek otu yağını.  (turşu kavanozu demişken küçükken annem ilk cicilerim çıkmaya başladığında tas koymuştu hala yapan var mı bilinmez ama o tas kadar cicim var bilsem tencere koyardım) içerisine 2 tatlı kaşığı Şerbetçi otu ekle  bi guzel karıştır. 1 hafta beklet tabi arada bir çalkala. Sonra süzgeçten veya tulbentten geçir.    Ve uygula bu arada tabiki uygulamayı 3-5 dakikalık masajlar şeklinde yapmalısınız. Hadi sana kolay gelsin.  Cicilerin futbol topu gibi olsun . Füze gibi olsun inşallah...

Yalnız ben bişey söyliycem ; Çörek otu yağı bildiğin asfalt bildiğin zift rengi Çörek otu kokusu olmasa neler düşünücem ama tirsmayin yani bilin istedim ;)

Güzel ve bakımlı günler kızlarcım mujx

Hiç yorum yok: