1 Ağustos 2015 Cumartesi

Essence Express Oje Kurutucu Sprey :



Benim gibi nail art severlerdenseniz , haliyle ojenizin daha çabuk ve hızlı kurumasını istiyorsunuz. Çünkü tırnağa o desenleri vermek için kat kat oje uygulamaları yapmak gerekiyor, hem işlemler için hemde ojenin kuruması için ayrı ayrı zaman harcamak sizin bir kaç saatinizi alır ve hal böyle olunca nail art uygulaması yapmak tam bir işkenceye dönüşüyor ve ne kadar güzel olsada gözünüze gereksiz gelmeye başlıyor.

Essence markasını hem uygun fiyatlı hem de kaliteli bulan biri olarak böyle güzel nadide ürünlerini bulunca kaçırmak istemiyorum. Malum her yerde bulunmuyor veya gelsede hemen tükeniyor yenilerinin gelmesi bir hayli zaman alıyor.




Essence Express Oje Kurutucu Sprey'i Nasıl Kullanıyorum?

Ojemi tırnaklarıma uyguladıktan 1 dakika sonra 30 cm uzaktan tırnaklarıma sıkıyorum. Ve sıktıktan 2 dakika sonra ojelerim gerçekten kurumuş ve parlak bir hale gelmiş oluyor.

Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Rossman mağazalarında da essence standı mevcut orada da bulabilirsiniz. uygun fiyatlı bir ürün 9 tl .

Buraya kadar herşey güzel kurutması verdiği parlaklık. Tek sorun sıktığımızda dışarıya verdiği beyaz toz ve gaz bulutu hafif parfümlü bir kokusu var. Çok sorun ettim mi hayır ama astım sorunu olanlar bu ürün yerine Essence Express Dry Drops Oje Kurutucu yani damla oje kurutucusunu alabilirler 

Hiç yorum yok: