12 Ağustos 2015 Çarşamba

BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ :

Bu bebekler bana sabah yollandı. Minnak minnak boyutlarda bissürü bepanthol cilt bakım kremim oldu smile ifade simgesi Beni tanıyanlar bilir bu kremlerle ne icatlar yaptık beraber smile ifade simgesi

GÖZ KREMİMİZİ KENDİMİZ YAPALIM DEMİŞTİK --- bepantholün (eski bepanthen ) içine üzüm çekirdeği yağı, a vitamini , aloe vera jel ekleyip muazzam bir göz kremi yapmıştık hem kırışıklık açmıştı hemde canlı parlak göz altları elde etmiştik smile ifade simgesi Hemen linklerini de atayım smile ifade simgesi

GÖZ ALTI MORLUKLARINA VE ŞİŞLİKLERİNE ÇÖZÜM ÜRETMİŞTİK : Bepanthol , proctolog ve vazelin ile süper bir krem elde etmiştik .Linkte atayım.
http://makyajcarki.blogspot.com.tr/…/goz-cevresi-sislik-mor…



Babam sağlık memuru olduğu için evimizden hiçbir zaman eksik olmadı ve babamın ben küçükken yaralarıma sürdüğü benim iyileştirici kremimdi. Büyüdüm hala öyle , yazın özellikle tatilde yanıklarda severek kullanıyorum. Sinek böcek ısırır bunu sürerim. Babam bepantholü görünce önce çok sevindi . Ama annemdeki sevinç ve tepki bambaşka cilt bakım kremi el ve yüz için yazısını okuyup . Bana döndü "Babanda benim gibi gençleşsin, bunları baban yüzüne kullanacak" dedi. Babama dönüp "her gece yüzün bunu sürüyorsun, duydun mu beni" diyerek hepimize ültimatom verdi smile ifade simgesi

Bu krem nerelerde kullanılır sen nerelerde kullanıyorsun dediğinizi duyar gibiyim : bu ürün her zor anınızda yetişecek bir yardımcı. Küçük yaralar sıyrıklar , güneş yanıkları , çatlaklar , bebeklerde pişiklerde , erkeklerde tıraş sonrası rahatlatıcı, kuru ve kızarmış cildin dostu ,pul pul dökülen, kızaran, kuruyarak hassaslaşan cildi rahatlatmak için hızlı etki eden bu krem, yaz-kış rahatlıkla uygulanabilir. Su bazlı olduğu için de cilt tarafından kolayca emiliyor ve nemi uzun süre koruyabiliyor bu sayede ciltte hassasiyeti en aza indiriyor. Renklendirici, parfüm ve paraben içermiyor.

Bepanthol ürünleri eczanelerde satılıyor ve fiyat performans olarak verimli bir ürün . 
100 ml 23 tl 

DİPNOT : Eski bepanthen kremle arasındaki fark nedir derseniz. Kıvamı daha koyu ve kokusu daha az smile ifade simgesi

SİZ NERELERDE NASIL KULLANIYORSUNUZ? MEMNUN MUSUNUZ? BİZE ÖNERİLERİNİZ NELERDİR ? NASIL KULLANALIM YORUM DÜŞERSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM smile ifade simgesi

Hiç yorum yok: