1 Temmuz 2015 Çarşamba

Kabarmış ucu sarı sivilceler ve kızarık sivilcelere çözüm :

Sabah bir uyandım dudağımin üzerinde 2 tane sivilce bildiğin ucu sarı ama patlamamış henüz mini minnacık ama sinir bozan cinsten. Dudağımın üzerinde çıkan sivilceye karşıyım neden mi? ruj sürmek istesen süremezsin ruj tüm dikkati o sivilcelere çeker. Fondöten sürsen dudağının üstünde ben varmış ama gizlemişsin gibi bir his verir. Neyse acil yardım çantamı açtım ve anında müdahale ettim. 10 dk sonra baktım sivilceler küçülmüş ve kurumuştu tey tey smile ifade simgesi



Malzemeler :
Visine göz damlası
Bebek pudrası
Hazırlanışı :
Bebek pudrasına visine göz damlası damlatıp karışım hazırladım. Bu karışımı sivilcelerin üzerine sürdüm evet sadece sivilcelerin üzerine tüm cilde uygulamayın lütfen. Pudra kuruyup dökülmeye başlayana kadar bekledim ve yıkadım hemen kuruyor ucu beyaz sivilceler kırmızılığıda alıyor ayrıca smile ifade simgesi
Sadece acil durumda sivilcelerinizde kullanmanızı tavsiye ederim. Her gün kullanılacak bir karışım değil herşeyin fazlası zarar!!
Güzel ve bakımlı günler kızlarcım wink ifade simgesi

Hiç yorum yok: