7 Temmuz 2015 Salı

GÖZ ALTI MORLUKLARI VE KIRIŞIKLIKLARI İÇİN MASKE

Göz altımdaki en ufak hareketlilik beni telaşa sürüklüyor, hafif bir morluk, gülünce oluşan bir kaç kırışıklık aynada bana gülümseyince anlıyorum ki artık yaş almaya başlamışım. Geçen bir filmde "ilk çizgilerinizi kırışıklıklarınızı sevin onlarla savaşmayın" diyordu. Evet ilk çizgilerimi gerçekten seviyorum çünkü o zamanlar büyümenin simgesi gibi gelmişlerdi bana smile ifade simgesi Ama şu an onları ilk gördüğüm zaman ki gibikalmalarını istiyorum smile ifade simgesi İnce mimik çizgileri olarak kalsınlar derinleşmesinler di mi ?

Malzemeler
1 adet yumurta
1 tatlı kaşığı türk kahvesi
Hazırlanışı
1-) İlk olarak yumurtanın beyazını ve sarısını ayırıyoruz.
2-) Yumurtanın beyazını köpük köpük olana kadar bir güzel çırpıyoruz
3-) İçine kahveyi de ekleyip tekrar çırpıyoruz.
4-) Göz altlarımıza köpük kısmından kalın bir tabaka sürüyoruz.
5-) Tamamen kuruyana kadar 10-15 dk bekliyoruz.
6-) Ilık su ile yıkıyoruz.
7-) Göz altlarımızı uygun bir göz kremi ile nemlendiriyoruz smile ifade simgesi
Uygulama Sıklığı :
Haftada 1 kere kullanmanız için uygundur.
Güzel ve Bakımlı Günler Kızlarcım

Hiç yorum yok: