19 Kasım 2014 Çarşamba

Sizi Mutlu Edebilirim ! ( PAUL McKENNA )

  Aslında okuduğum kitapları sık sık paylaşan biri değilim fakat, kışın gelmesiyle değişen hava şartlarının etkisiyle mi? Yorucu iş hayatından mı? Yoksa kışın monotonlaşan hayatımızdan mıdır? bilinmez ama daha depresip, mutsuz , üzgün, şimdi dokunsalar ağlayacağım modunda bir sürece giriyoruz. Hele ki özel günlerde bu durum 100 katına çıkıyor ve ruh halimiz tamamen kaos ortamına dönüyor. Ve biliyorum ki sizde aşağıda sorulan sorulara KOCAMAN HARFLERLE VE BAĞIRA BAĞIRA EVET DİYORSUNUZ. O yüzden bu paylaşımı yapmayı istedim. Evet mutlu olmak hepimizin hakkı ve zihnimizi programlayarak daha mutlu olabileceğimize inanıyorum ama sizin inanmanız gerekmiyor sadece deneyin ve sonuçlarına şaşırın diyorum =)

Daha mutlu olmak ister misiniz?
Hemen şimdi kötü hissetmekten kurtulmak ister misiniz?
Daha önce hiç olmadığınız kadar neşeli olmak ister misiniz?

Üzgün , sıkılmış, depresif , iyi, veya gayet mutlu olmanız fark etmez bu kitaptaki sistem daha mutlu olmanıza yardım edecek.

İnsan zihni bilgisayar gibidir. Düşünce ve davranışlarınızı düzenleyen belli yazılımları vardır. İnsanların neredeyse tüm sorunları , zihninin bilinçaltında çalışan negatif programlardan kaynaklanır. Bu kitapla verilen hipnoz cdsi negatif düşünceyi kaldırmanıza ve mutluluğunuzu yaratan etkenleri bulup büyütecek pozitif programlar yüklemenize yardımcı olur.


Bu sisteme inanmanız gerekmiyor. Zaten mutluluk bir şans veya inanç meselesi değil, belirli düşünce ve davranış biçimleri ile yaratılır.

CD'yi özellikle akşamları yatar pozisyonda sessiz bir ortamda dinliyorum ve gerçekten bir rahatlık ve huzur oluyor =) Gece uyumadan dinlerseniz güzel ve olumlu düşüncelerle uyuduğunuz için ertesi güne daha olumlu ve pozitif başlayacaksınız. Bunu günde en az bir kere dinlemek zihninizin programlanması için yeterli olacaktır fakat kendinizi mutsuz hissettiğiniz her an dinleyebilir ve ruh halinizi değiştirebilirsiniz. Günümüzde insanlar maalesef negatif ve anlayışsız davranıyor ve yaptıkları bir anlık ani bir çıkışla moralinizi yerle bir ediyor. Böyle negatif çöpleri içimizde tutmamalıyız. Sadece Cd ile değil içerisindeki basit hareketlerlede saniyeler içinde ruh halimizde değişimler yaratabiliriz. Hiç yoktan bende olumlu etkiler yarattı. Çünkü herşeyi kendine sorun edebilen ve kendimi üsen bir yapım var .Şu sıralar bu durum biraz değişti. İnşallah sizde de bu güzel etkileri yaratır =) Her an mutlu olmamız tabi ki gerekmiyor sadece depresif ve üzgün hallerimize bir çözüm olsun yeter =)

DİPNOT: Kitap okumayı sevmiyorum diyenler sadece cd'yi dinlemeniz bile yeterli. CD kopyalanmıyor benim aklımdaki ilk şeyde kopyalayıp arkadaşlarıma vermek olacaktı ama maalesef =)

Güzel ve Mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok: