4 Kasım 2014 Salı

Gliss Hair Repair Isıya Karşı Koruyucu Sprey

 Benim gibi saçlarıyla oynayan, şekillendiren, fön , maşa, düzleştirici, wag, tost atmayı sevenlerdenseniz =) Artık saçlarınızı yıpratmadan bu işlemi yapabilirsiniz =)


   Isıl işlem saçların nemini kaybederek kurumasına, saç uçlarının kırık ve kuru görünmesine neden oluyor. Isının zararlarına karşı saçını korumak isteyenler özellikle yıpranmış ve kırık saç uçlarına sahip kişiler kesinlikle kullanmalı.

   
   Ürünün ambalajında saçı 220 dereceye kadar ısıya karşı koruduğu. Her türlü saç tipi için uygun olduğu . Saçları nemlendirdiği ve pürüzsüzleştirdiği yazıyor. Gerçekten de uygulamadan sonra saçlarım daha yumuşak ve parlak oluyor. Ama zaten saçlarıma nemi ve parlaklığı uyguladığım serum, köpük ve saç bakım yağları sağlıyor. Bu durumda bu spreyin benim için tek önemli özelliği ısıya karşı koruması oluyor ki gerçekten bu konuda oldukça başarılı =)

Nasıl Uyguluyorum?

  Banyodan sonra havlu yardımıyla saçlarımın nemini alıp ardından saç uçlarım kuru olduğu için onarıcı serum, köpük  veya yağ o gün hangi ürünü seçmişsem onu kullanıyorum.Spreyi saç diplerime gelmeyecek şekilde saç boylarıma ürünü sıkıyorum ama biraz uzaktan sıkmanızı öneriyorum. Daha sonra tarak ile saçımı tarıyorum. Saçta yapış yapış bir his bırakmıyor. Fön makinası ile kurutuyorum ya da fönümü çekiyorum. Fön makinası ile kuruttuysanız ve arkasından maşa uygulayacaksanız. Tekrar spreyi sıkmalı, taramalı ve kurumasını bekledikten sonra düzleştirici veya maşa uygulamalısınız.Normal kullanımımda ise yani kuru saça uygulama yapacaksam yine spreyi saç boylarıma sıkıp tarıyorum ve bir kaç dakika kurumasını bekliyorum sonrasında fön , maşa, düzleştirici, wag, tost uygulaması yapabilirsiniz.


  Bunu okuyanlardan bazıları bu iş çok zor diyor olabilir. Ama metroda, otobüste, Avmda, sokakta gördüğünüz ve imrenerek saçlarına baktığınız o kızlar tüm bu işlemleri yaparak saçlarının canlı ve sağlıklı görünmesini sağlıyorlar. Benden söylemesi ;)

 Ürünün raf ömrü 12 ay fiyatı ise 15-16 lira . Watsons, Gratis, Rossman ve diğer kozmetik dükkanlarından temin edebilirsiniz.

   Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: