7 Temmuz 2017 Cuma

PROCSIN BUBBLE MASK

Selam kızlarcım,
İşte geldim buradayım…
İnstagramda oldukça popüler bir maske ile daha karşınızdayım? Alsam mı? Kullansam mı? Sorusunu akla getiren bir maske ben aldım ve sizler için yorumladım…
İşin aslı yurt dışından aldığım köpüren maskeden memnun kalınca ve PROCSİN maskelerinden de ilk kullanımda güzel etkiler görünce dedim ki neden denemeyeyim…
Meraklı bir kişiliğim sonuçta 
** Soyulan maskelerden değil köpüren maskelerden
** Parfüm kokusu inceden kendini hissettiriyor
** 100 ml boyutunda
** En az 7-8 kullanımlık maske mevcut  Bol bol sürdüğümüz için elinizin ayarına göre değişir tabiî ki…
** Ciltte karıncalanma hissi yani inceden gıdıklanma hissi yaratıyor …
** Yüzde köpürürken maske cilt tarafından emiliyor …
** Uygulama sonrası cilt canlı, daha mat ve aydınlık görünüyor. Temizlik hissi yaratıyor…
** 2 günde bir uygulamak üzere 3 haftada ürünü tüketmeniz bekleniyorki bu kısmı hiç sevmedim 



Ürünü Nasıl Uygulamalıyız?
Yüzünüzü güzelce yıkayın, bir köpük veya jel ürünle temizleyin ardından havlu peçete ile kurulayın ve elinizi korkak alıştırmadan bolca kalın bir katman halinde ürünü tüm yüze dairesel hareketlerle uygulayın. Siz uygulamaya başlar başlamaz köpürüyor önce inceden sonra kocaman kocaman on yüz milyon baloncukla kaplanıyor cildiniz. Aman burun deliklerinize dikkat ben bu kabarıklık içinde 5 defa delikleri açmak zorunda kaldım. 15 dakika içinde baloncuklu köpürcüklü bir cilde sahip oluyorsunuz. İşaret parmağınızla güzelce balonları sıyırıp yüzümüzü yıkamaya yollanıyoruz ve ta tam misler gibi yumuş yumuş cildimiz hazır.
Bende herhangi bir yanma,acıma gibi alerjik etki bırakmadı.Cildim hassas ve alerjik ama sıkıntı yok beybiler. Sadece eğlenmek için bile uygulayabileceğim bir maske 
Benden bu kadar 3 haftada bitirebileceğim bir maske olmadığını düşünüyorum… Bir çok maskeden matlaştırıcı ve canlandırıcı bir etki elde ediyoruz sonuçta… Sadece eğlence için alırım diyemiyorum uyguladık eğlendik güzel bir deneyimdi bu ürünün ömrü benim için tek seferlik açıkçası…
Sevgiler güzel günler 

Hiç yorum yok: