29 Haziran 2017 Perşembe

Nivea T-Bölgesi Temizleyici Bantlar (Siyah Nokta Burun Bandı)

Selam Kızlarcım 
Ben geldim…

Başınızın pekte tatlı olmayan belası siyah ve beyaz noktlardan kurtulmak için muhteşem bir tüyo ile geldim de diyebiliriz.

Ben siyah noktalardan çok beyaz noktalar ile savaştığımdan ve oldukça minnak belli belirsiz siyah noktalara sahip olduğumdan bu bantları ANNEMDE deneme kararı aldım…

Neden Annem :
Çünkü annem peeling yapmaktan pek hoşlanmayan, kozmetik ürünlerle arası pek sıkı fıkı olmayan , sigara tüketim oranı yüksek bir kişilik olduğundan siyah noktaları oldukça belirgin ve iri iriydi…

** Ürün adından da anlaşılacağı üzere T bölgesindeki sorunları hedef alıyor.
** İçerisinden 4 adet burun bandı , 2x2 adet çene ve alın bandı çıkıyor.
** Meyve asitleri ve bi tıkta limon kokusuna sahip…
** Tüm cilt tipler için uygun denmiş ki benim cildim hassas olmasına rağmen hiç bir tahrişe yol açmadı.
** Bu bandı seviyorum çünkü o kaldırma sonrası beyaz beyaz lekelerden ciltte bırakmıyor 




UYGULAMA :

Üründen en yüksek verimi duştan sonra veya buhar banyosundan sonra almanız gibi bir gerçek olsada … Ben en muhteşem verimi kil maskesi yapıp o maskeyi bir güzel ılık su ile yıkayıp yüzü silmeden burna direk bandı uyguladığınızda aldığınızı düşünüyorum. Burun bandının bekleme süresi 15 dakika denilsede ben alçı gibi kaskatı kesilene kadar burunda tutma taraftarıyım.. Ayrıca bandı çıkarma aşamasıda oldukça önemli ben hızlı ve sert bir şekilde çekenlerdenim. Tabi ki burada dikkat edilesi bir detay var Sağ kanadı sola doğru, sol kanadı ise ssğa doğru kaldırmak ve orta kısma gelindiğinde yukarıya doğru çekmek =)İşte büün mesele bu…

GELELİM SADEDE :

Ben burun bantlarından %50 nin üzerinde verim alınamayacağını düşünen bir insanım… Çünkü tam anlamıyla temizlik bende mümkün olmuyor … Ama fotoğrafta annemin burun bandından aldığı verimi görüyorsunuz ki bu %80 lik hatta çene kısmında %90 lık bir sonucun eseri… Demek ki burun bantları minnak siyah noktalardan çok annem gibi sigara içen düzenli temizlik yapmayan geniş gözenekli kişilerde muhteşem etkilere sahip oluyormuş…

DİPNOT: Alın bölgesine burun bandı uygulaması tam bir saçmalık ve gereksiz… 
DİPNOT 2 : Burun bandı sonrası tonik uygulaması önemlidir.
DİPNOT 3: Fotoğraf için kusura bakmayın ama temizliği gözlerinizle görmeniz şarttı. 

İndirimlerde kaçırmayın derim ve eklerim geniş gözenekleriniz varsa sigara tüketiyorsanız denemekten zarar gelmez…

Hiç yorum yok: