28 Haziran 2017 Çarşamba

PROCSIN GOLD MASK AKTİF KARBON SİYAH KİL MASKESİ

Selam kızlarcım,

Uzun bir aradan sonra ben geldim…

Bayram ziyaretleri bu konuda bana bolca şey kattı. Çünkü eş dost can ciğer hatrı sayılır bir takipçi kitlem var ve sağolsunlar her defasında beni görünce makyaj dolaplarını aşağıya indirip sorular soruyorlar… Bu ürünü kullandın mı denedin mi? Derken anlat babam anlat .çenene kuvvet serapım  Sonuç olarak yeniden kullandığım ürünleri paylaşıp Blogger camiasına dönme kararı aldı

İşte geldim buradayım…

Açılışı bir kil maskesi ile yapayım dedim.
Son zamanlarda oldukça popüler ve hepinizin aklında acaba mı? Alsam mı? Kullansam mı? Sorusunu akla getiren bir maske ben aldım ve sizler için yorumladım…

İşin aslı gold maske olarak görünce zıpladım ve aldım bir de indirimdeydi biliyor musun? Aslında tamamen maske merakımdan alınmış bir ürün…

** Soyulan maskelerden değil tamamiyle kil maskesi yıkanıyor
** Parfüm kokusu mevcut ama bayıcı özellikte değil bence hoş
** 100 ml boyutunda
** En az 10 kullanımlık maske mevcut  Bu biraz yüzünüzün genişliğinede bağlı bende az kullanırken anneciğimde baya kullandık
** Ciltte gerginlik hissi yaratıyor ciddi anlamda geriliyor cildiniz. Bu nedenle belirtilen süreleri aşmamaya özen gösterin.
** Uygulama sonrası cilt gergin ve gözle görülür şekilde beyazlamış ve tertemiz görünüyor.
** Siyah noktalarda azalma , ciltte canlanma, temizlik hissi net bir şekilde belli oluyor.
** Gözenekler için ilk kullanımda sıkılaşma gözlemledim ve oldukça memnun kaldım.



Ürünü Nasıl Uygulamalıyız?
Yüzünüzü güzelce yıkayın, bir köpük veya jel ürünle temizleyin ardından havlu peçete ile kurulayın ve ince bir katman halinde ürünü tüm yüze uygulayın. 10 – 15 dakika kadar kurumasını bekleyin eğer kuru ve hassas bir cildiniz varsa 10 dakika yeterli gelecektir. Normal , karma ve yağlı ciltler 15 dakika yüzlerinde bekletebilirler. Süreyi uzatmamanızı öneririm çünkü süre uzadıkça cildin kızarma ihtimali artıyor.
Çok sorunlu bir cildiniz yoksa haftada bir defa uygulamak yeterli gelecektir. Ama sorunlu bir cilde sahipseniz ürünün etiketindede belirttiği gibi haftada 2 defa uygulama yapabilirsiniz 

Temizleme:
Kil maskelerini temizlemek cidden bir işkence ama 15 dakika sonunda ılık su ile ıslattığınız havluyu 1-2 dakika cildinizde bekletmeniz yıkarken büyük kolaylık sağlıyor. Ilık su ile güzelce yıkıyoruz...

DİPNOT: uygulama sonrası buzlamak hem şok etkisi yaratıp cildinizi sıkılaştırır hemde gözeneklerinizde gözle görülür bir fark yaratırsınız 

Benden bu kadar oldukça sevilesi bir kil maskesiydi indirimde sakın kaçırmayın.

Hiç yorum yok: