24 Temmuz 2017 Pazartesi

Rival de Loop Quick Dry Drops (Damlalıklı Hızlı Oje Kurutucu )

Selam kızlarcım ,

Ben geldim ,hem de hayat kolaylaştırıcı güzel bir ürünle geldim 

Siz de ojesiz çıkmam diyenlerden ama bunu çalıştığınız için geceleri sürenlerdenseniz çok streslisiniz çoook…

Kurumayan ojelerden ötürü elleri sallamalar mı dersin, buzlu su dolu kaplara parmakları daldırmalar mı dersin , pahalı spreyleri 3 sıkışta bitirmeler mi dersin , yoook ben bunların hiç biriyle uğraşamam diyip yatağa devrilenlerdensen zaten robocop o yatakta yatarsın 
Ne gerek var al bir Rival de Loop Quick Dry Drops kurtul hem uygun hemde acayip bereketli 



Anlatsana biraz nasıl bir ürün diyorsanız ;
• Bir kere ojeninizin üzerinde kalmıyor, yağlı sıvı formda bir ürün.
• Damlalıklı minik bir cam şişede 
• 9 ml’lik bir ürün
• Kullanıma gelirsek ; Bir sprey kadar pratik olmasa da oldukça pratik . Tek tek tırnaklara damlatıyoruz . Her tırnağı kaplamak için 2 damla damlatmamız ve tek tek tüm tırnakları dolaşmamız gerekiyor. Evet olay tamamen bundan ibaret…
• Tırnak etlerinizide besliyor. Güzel bir bitiş sağlıyor…
• Eller kuruduktan ve eller yıkandıktan sonra mat ojeleri yağlı göstermiyor.
• Belirgin bir kokusu yok , kokusuz…
• Çok bereketli ve kolay bitmeyen bir ürün.
• Severek kullanıyorum ama 3 kat oje sürüpte vay efendim kurutmadı triplerine lütfen girmeyelim…



Rossman mağazalarından satın alabilirsiniz ama bir kere bulduğum ürünü bir daha bulamayan biri olarak umarım bu ürünü devamlı alabilirim 
Güzel ve Bakımlı günler beybiler …

Hiç yorum yok: