17 Eylül 2016 Cumartesi

Muzlu Chia Tohumlu Puding :

Benimle birlikte 21 günlük şekersiz hayat serüvenine başlayan sevgili kızlarcım , bugün an itibariyle 14. günümüzüde devirdik ve geriye kaldı 7 günümüz =)

Bana hep derlerdi inanmazdım şekeri bırak 1 hafta sonra eskisi kadar canın istemez şekerli çay içemezsin falan diye onlara tırıvırı diyordum. Ama sonra bana bir haller oldu ve şekeri tamamen kestim. itiraf etmeliyim ki içten gelen birşey birinin baskısıyla olmuyor. Bir anda ben yapabilirim dedim ve yaptım...

Eskisi kadar tatlı çekmesede Özel günlerimizde PMS günlerimizde canımız tatlı istiyor. Bu tarif  tatlı isteğinizi baskılamak için mükemmel ve protein yönünden de oldukça zengin =)

Malzemeler :

* 1 Su Bardağı(250 ml) Süt (Light Süt veya soya sütü )

* 1 adet Muz

* 3 Yemek Kaşığı Chia Tohumu

* 1 Tatlı Kaşığı Bal

* 1 çay kaşığı Kakao

Yapılışı :

Muzu, kakao ve  sütü blenderda karıştırıyoruz.Bu karışımı uygun boyutta, kapaklı bir kaba alıp içerisine 3 yemek kaşığı chia tohumu ekliyoruz ve bir kaşık yardımıyla tamamen karışmasını sağlıyoruz.
En az 3-5 saat buzdolabında bekletiyoruz. (Tohumların birbirine yapışmaması için ilk 2 saat yarım saatte bir karıştırsak iyi olur.)
Jöle kıvamına gelmiş olan karışımı bardaklara koyup, isteğe göre nar, muz dilimleri, tarçın, hindistan cevizi vb. ile süsleyerek sunuyoruz.

Afiyet olsun kızlarcım =)

Hiç yorum yok: