9 Nisan 2016 Cumartesi

Yüzünüzdeki Tahriş, İltihap, Sivilce, Kızarıklık ve Siyah Noktalar İçin ; Yoğurt ve Limon Maskesi


Merhaba kızlarcım,

Nasılsınız ?, Nasıl gidiyor, uzun zamandır detaylıca konuşamıyoruz ve sizlerle gece muhabbetlerimizi özledim. Bu nedenle Bu gece 23.00 da görüşelim lütfen. Cİlt bakımı videosu paylaşacağım. Bildiğiniz gibi pazar günü maske günü demek =) Ama bu pazar cilt bakımı günümüz olsun ve cilt bakım rutinim hakkında detaylıca bir videoyu sizlerle paylaşayım =)

Bu aralar mesaj kutum bir hayli dolu teşekkür ediyorum ilginize ve beni yalnız bırakmadığınız içinde ayrıca teşekkürler =) Bana en çok sorulan ve benim de bir türlü barışamadığım siyah noktalar ile ilgili bir maske paylaşmak istedim ;)

Maskemizin ana malzemelerin etkileri :

Limon : Cildi onararak iyileştirici özellik gösterir.

Yoğurt : Bol miktarda laktik asit içerir. Araştırmalarda laktik asidin ölü hücrelerin atılmasına yardımcı olduğu ve yaşlanmayı geciktirdiği gözlemlenmiştir. İçerisindeki çinko cildin temizlenmesine, leke ve sivilcelerin giderilmesine yardımcı olur. Yoğurt kullanılan maskelerde yoğurdun cildinizi parlatıcı ve yumuşatıcı bir etkisi vardır.

Bal : Siyah noktaların tedavisi için de kullanılabilir. Ayrıca cildi nemlendirici etkisi vardır.

Malzemeler :

1 tatlı kaşığı yoğurt
Yarım çay kaşığı (1/2) limon suyu
1 silme çay kaşığı bal



Hazırlanışı :

Yoğurt, bal ve limon suyunu bir kapta özdeşleşene kadar karıştırın. Karışımı yüzünüze uygulayarak 20 dakika bekleyin.Limonun içerisindeki asitlerin göz yakıcı etkisi bulunduğu için maskeyi uygularken göz ve göz çevrenizi korumaya özen gösterin. 20 dakika sonra ılık suyla yıkayıp durulayın. Ardından soğuk su ile şoklayın. Bu maskeyi gün aşırı olarak kullandığınızda sivilcelerden ve sivilce izlerinden kurtulurken elastik ve yumuşak bir cilde sahip olursunuz.

DİP NOT : Limon suyu cildinizi güneş ışınlarına karşı duyarlı hale getireceği için bu maskeyi uyguladıktan sonra güneşe çıkmayın. Bu sebeple maskeyi gece uygulamanız önerilir. Güneşe çıkarken lütfen GÜNEŞ KREMİ uygulayınız !!!

DİPNOT 2 : Limonu taze kesmeniz maskenin etkisi açısından önemlidir.

DİP NOT 3: Bu gece görüşmek üzere sevgiler kızlarcım =)





Hiç yorum yok: