10 Mart 2016 Perşembe

HIZLI SAÇ UZATMA ve SAÇ ÇIKARMA : Doğum Kontrol Hapı - Şampuan Karışımı


 Merhabalar grubumun güzel ve bakımlı hatunları.

Yine mesaj kutum doldu taştı teşekkür ederim ilginize. Sorularınıza elimden geldiğince cevap vermeye ve güzellik sırlarını burada paylaşmaya çalışıyorum.

Mesajlarda sıkça sorulan Gürleştirme ve Uzatma yöntemini sizlerle paylaşayım. Bu yöntemi daha öncede paylaşmıştım. O zamanlar ben yaklaşık 3  kere bu yöntemi uygulamış ve güzel sonuçlar almıştım. Grubumuzda Uygulayan arkadaşlarımızda çok memnundu. Saçlarım gerçekten normalden 2 kat daha fazla uzadı hemde 2 hafta kadar kısa bir sürede  Ve minnak minnak yeni saçlarım çıkmaya başladı. Zaten gür saçlara sahiptim fakat strese ve mevsime bağlı dökülmeler yaşıyordum o zamanlar bana çare olmuştu.

Malzemeler:

1 kutu Doğum kontrol hapı
1 şişe şampuan (LR Aloe vera şampuan 200 ml)
Havan (hapları ezmek için)



Hazırlanışı:

  Hapları un gibi ince hale getirene kadar ezin ve şampuanınızın içine katın. İyice karıştırın bir 2 hafta karışımı beklettikten sonra şampuanınızı her banyoda kullanın. Sonuçlar gerçekten harika farkı hemen hissedeceksiniz. Saçınız her zamankinden daha yumuşak ,daha parlak ve daha uzun olacak.

DİPNOT: Saçlarınızda ilk şişeden sonra dökülmeler yaşanır çünkü saçların bir döngüsü vardır ve yeterli tutunmayı güçlenmeyi sağlayamayan saçlar dökülerek yenileri çıkar.

DİPNOT 2 :  Doğum kontrol hapı var içinde kıl köklerimi besleyip yüzümde tüylenme yapar mı? Hayır yapmıyor. Yüzünüzde ki kıl kökleri ile saç derinizdeki kıl kökleriniz farklıdır. Hem miktar hem de güç derecesi olarak. O nedenle öyle bir sorun ile karşılaşmazsınız ama yine de kafanızda acabalar var ise saçlarınızı arkaya doğru yatırıp yıkamanızı öneririm =)

DİPNOT 3 : Normal bir insanda günlük 200 tele kadar dökülen saçlar normal olarak kabul edilir ve endişelenmeniz gereken bir durum olmadığını gösterir.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: