20 Şubat 2016 Cumartesi

KEPEK SORUNUNA ASPİRİN İLE ÇÖZÜM...

Selam kızlarcım,

Terzi kendi söküğünü dikemez derler ya öyle bir durumdan ötütü bu yazıyı hazırladım.

Geçenlerde sevdiceğim saçlarını 3 numaraya vurdu ve herşey o günden sonra başladı büyük bir kepek sorunu ile karşı karşıya kaldık kazaklarının üzerinde beyaz beyaz tozlar ! Yarabbim babam aksi sevgilim ondan aksi teker teker yolladın arada 24 yıllık zaman farkı var biliyorum ama hayatımdaki erkeklerin bari birinin huyundan güldürseydin di mi ama! Beyefendi takık doğal , organik gıdalar ile beslenir yumurtası peyniri sebzesi köyden gelir. Kozmetik ürünlerin her türlüsüne karşı , ilaç içmez! Arada ben cilt bakımı yaparsam bayılır o da 6 ayda 1 kere onda da "ne sürdün? bu ne yapacak? bunun içeriği ne? nerden aldın? Hangi ülkenin malı. " Aman birde ürün seceresi anlatıyorum smile ifade simgesi Neyse asıl konumuz tabi ki zeytinyağlı doğal sabunun kepeği tetiklemesi ve hala ısrarla sabun diye tutturması ! Geçenlerde kepek için bana bir karışım hazırla birşey yap dedi bende en basitinden ASPİRİN yöntemini önerdim ilk yıkamadan sonra sıkıntı almadık zaten işe yaramazsa bir daha yıkamam dedi. Zorla iteleyerek uyguluyor ne diller ne yalvarmalar ile yıkadı şaşarsınız tabi aspirin olayını kabul etmeside mucize bir yerde!!



Malzemeler :
2 adet ASPİRİN
Şampuan veya sabun
UYGULAMA :
İki aspirini kırın ve toz haline getirin. Saçınızı şampuanladıktan sonra aspirin tozunu saçınıza dökün ve şampuanla birlikte karıştırın. 1-2 dakika saçınızda şampuan ve toz aspirini tutun. Ardından saçınızı yıkayın. Kullandığınız şampuanın içinde krem olmamasına dikkat edin! Sabunla yıkıyorsanız zaten sıkıntı yok.
Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...

Hiç yorum yok: