4 Ocak 2016 Pazartesi

GOSH Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On :

Selam güzellerim,

Hastalığım full time devam ederken , annem sağolsun meyve suyu, pasta, börek ,sarma yapıp yatağıma taşıyıp beni 100 kilo yapma çabaları içindeyken. "Ye de iyileş , oh yarasın yavruma popo olsun" derken, akciğerlerimi öksürerek ağzımdan çıkarma ihtimalim varken , vücudum "sülalem rahat pampa" diyerek iki seksen uzanmış yatarken sıkıldığımı farkedip yılın en iyileri yazısını yazmaya karar veriyorum. Ve bu serinin ilk yazısı ile sizlerleyim =)

Gratisler de bulunan piyasada başka markalarda muadiline henüz rastlamadığım, "GÖZ ALTI BAZI" evet doğru okudun göz altı bazı. Birçok blogger bu ürünü göz bazı (far bazı) olarak insanlara tanıtsa da işlevi göz altınızda pürüzsüz bir zemin hazırlayarak , kapatıcınızın göz altınızda birikip çizgi oluşturmasını engellemek!!

Ürünün açıklaması ise şu şekilde : İçerisindeki bileşenler sayesinde hassas göz çevresi bölgelerini besleyerek; ince çizgilerin, koyu renk halkaların ve şişkinliğin kapanmasına ve aydınlanmasına yardımcı oluyor. İçeriğindeki SpectraFlex ince çizgileri ve pürüzleri gizlerken, Matrixyl 3000 ise kolajen üretimini destekleyerek cilde dolgun ve genç bir görünüm sağlıyor. Gatuline In-Tense, hücre yapılarını uyararak güçlendiriyor ve kırışıklıkların azalmasına, cildin sıkılaşmasına destek oluyor. Afrika’nın Kigelia meyvesinden elde edilen Kigelia özleri ise cildi yatıştırırken pürüzsüzleştiriyor.



1-) 15 ml'lik bir ürün. (boyuta takılma kullanım süresi uzun bir ürün)

2-) Ucunda 3 adet bilyası bulunuyor. Bu bilyalar göz altınıza ferahlık ve serinlik vermenin yanında masajda yapıyor. Ürünü göz altınıza yaymanızada imkan veriyor.

3-) Hafif bej renkli, birazcık sedefli sayabileceğim bir ürün.

4-) Akışkan ve anında emilen bir yapısı var.

5-) Kuru göz altlarınız varsa bu ürüne bayılacaksınız , kapatıcının göz altlarınızda birikip çizgi yapmasını engelliyor. Ayrıca kapatıcınızın pürüzsüz kalmasına olanak sağlıyor.

6-) Bilyaları sayesinde göz altı şişliklerine iyi geldiğini göz altı morluklarını yatıştırıp kapatıcının daha iyi bir sonuç vermesini sağladığını söyleyebilirim.

NASIL KULLANIYORUM : Sabahları uyanır uyanmaz yüz yıkama seromonisinin ardından . Yüzüme nemlendirici kremleri uyguluyor , kremlerin emildiğinden emin olduktan sonra göz altlarıma sevimli minik bazımı uygulama işlemine geçiyorum. (Ürünü dik pozisyonda bırakırsanız uygularken fazla sıkmanız gerekmez bilyalarından daha rahat akar.) Az miktarda ürünü sıkıp bilyası ile 1-2 dakikalık masajlar yapıyorum. Ardından yüzük parmaklarım ile kalan göz altımda kalan ürünün iyice emilmesini sağlıyorum ve 30 saniye içerisinde ürünün emildiğini görüyorum. Sorunlu göz altlarım olmadığı için üzerine kapatıcı uygulamıyorum. Göz altlarıma ışıltı ve aydınlık sağlıyor bu da bana yetiyor =) Eskiden garnier kullanırdım uykudan sonra şişen göz altlarım için şimdi bu ürüne transfer ettim ve daha iyi ettim galiba. Düzenli kullanımda çizgilerin görünümünüde azaltıyor =)

Ben sevdim alırım ,alacağım hatta yedekledim indirimde. Gratise yolunuz düşerse testerını bir deneyin derim. Ben %50 indirimde 14 tlye aldım.

Güzel ve Bakımlı günler kızlarcım...




Hiç yorum yok: